torsdag 7 juni 2007

Det blir aldrig som man tänkt sig...

Det blir aldrig som man tänkt sig...
Var på trevliga restaurangen La Terrazza för att äta middag.

Det var jättetrevligt och barnen fick god mat... Och jag fick en pastarätt med sås, svamp och strimlad kalvinnanlår. Utan kalvinnanlår. Och med nötter. Oannonserade.

Så det blev en tur till Axess Akuten på Avenyn eller nåt.

De var jättetrevliga och lät mig gå före i kön och jag fick tavegyl, betapred, adrenalin och dropp. Klar på en dryg timme. Nu ska jag försöka återhämta lite av kvällen genom att gå upp till skybaren på våning 23 och ta en öl med medföredragaren.
Notera att La Terrazza tyckte närmast att vi var besvärliga som gäster och tyckte jag var oförskämd som halvspyende och grön i ansiktet inte ville betala för de 3 sippar vi hunnit ta av helflaskan vin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar